Pregledom oglasnika nekretnina vidjeli ste mnoge nekretnine koje su trenutno ponuđene na prodaju, te vam se čini da je pronalazak kupca zahtjevan zadatak? Imajte na umu da su kuća ili stan velike financijske investicije, te da će pronalazak kupca i sama prodaja trajati nešto dulje od drugih stvari. Naravno, kao i kod svake stvari, veoma je bitno da nudite nekretninu za realnu cijenu, no postoji još nekoliko stvari koje vam mogu pomoći da ubrzate prodaju. Ako želite brzo prodati nekretninu, ovaj tekst je stvoren za vas!

1. Određivanje realne cijene
Prva stvar koju će kupac pogledati kod oglasa je cijena. Mnogi ljudi pretražuju nekretnine upravo prema cijeni, te je ona veoma bitan faktor kod prodaje nekretnine. Nastojite stvoriti što realniju cijenu i imajte na umu da ćete je zainteresiranom kupcu morati malo spustiti. Određivanje realne cijene je veoma težak korak, ako niste upoznati s tržištem nekretnina na određenom prostoru. Kod ovog koraka, pomoći vam može agencija za nekretnine, koja će nakon pregleda nekretnine moći odrediti realnu cijenu vaše nekretnine, prema kojoj će je i oglašavati. Veoma je bitno da odredite pravu cijenu, jer previsokom cijenom nećete moći prodati nekretninu, dok s preniskom cijenom gubite novac. U slučaju da žurite s prodajom, morate biti spremni na to da ćete nekretninu prodati za nižu cijenu od realne…
Na našoj web stranici možete pročitati i detaljan tekst oko određivanja cijene nekretnine. Koji su sve faktori bitni za određivanje: http://pantovcak-nekretnine.hr/sto-utjece-na-cijenu-nekretnine/

2. Uređenje nekretnine
Prvi dojam koji će nekretnina ostaviti na potencijalnog kupca je od presudne važnosti. Zato se morate potruditi oko uređenja nekretnine i popravljanja svih manjih oštećenja u njoj. Kuća mora biti sređena i uredna, kako bi kupci prilikom razgledavanja vidjeli da se o njoj brinulo.
Okućnica je prva stvar koju će primijetiti, te se potrudite i oko njenog uređenja, a novi tepih ispred ulaza može biti mali znak koji pokazuje brigu oko kuće. Potrudite se da sve u kući funkcionira, iako nije od velike važnosti. Žarulja je mali kvar, no nastojite da svako svjetlo radi, da su vrata od ormarića funkcionalna i da je kuća čista. I najmanja stvar može kupcu stvoriti negativan dojam oko cijele nekretnine i odbiti ga od kupnje. Miris je veoma važan, stoga se pobrinite da kuća ugodno miriše i da je ugodan boravak u njoj.

3. Postavljanje oglasa
Prvi doticaj potencijalnih kupaca s vašom nekretninom biti će oglas. Zbog toga je veoma važno da on ostavi dobar dojam na njih i da ih „natjera“ da dogovore razgledavanje nekretnine. Nakon što ste uredili nekretninu, pobrinite se stvoriti što profesionalnije fotografije i u opisu detaljno istaknite prednosti nekretnine (lokacija, blizina sadržaja, okućnica, parking…). Nastojite biti što točniji i nikako nemojte iznositi netočne informacije. Cilj oglasa je da potakne potencijalne kupce na drugi korak – razgledavanje, no ne da ih laže. U slučaju da ste u opis napisali nešto što je netočno, to će prilikom razgledavanja otjerati kupce i postići negativni efekt.

 

4. Prodaja preko agencije za nekretnine
U konačnici, najbolja odluka za što bržu prodaju nekretnine je angažirati agenciju za nekretnine. Agencija za nekretnine pomoći će vam kroz sve ove korake, a pomoći će vam i kod pribavljanja dokumenata i svih pravnih procesa koji se vežu uz prodaju nekretnine. Agenti za nekretnine poznaju tržište nekretnina na području na kojem rade i dati će vam objektivnu cijenu nekretnine. Kod cijenjenja vlastitih stvari, ljudi nerijetko daju subjektivnu cijenu i premašuju realnu cijenu. Cijena je veoma važna za što bržu prodaju.
Osim toga, agencija za nekretnine pobrinut će se i za slikanje vaše nekretnine i profesionalno oglašavanje putem raznih marketinških kanala. Također, nerijetko se klijenti zainteresirani za kupnju nekretnine na određenoj lokaciji javljaju isključivo agenciji za nekretnine, koja im prezentira nekretnine na prodaju prema njihovim kriterijima. Samostalnim oglašavanjem nekretnine u oglasniku, moguće je da zainteresirani kupci neće ni vidjeti vašu nekretninu. Još jedna prednost je što agencije za nekretnine ulažu novac u marketing i istaknute oglase, dok se samostalnim oglašavanjem vi nadate isključivo besplatnim pregledima oglasa.

U konačnici, agencija vas vodi kroz cijeli proces i garantira sigurnost prilikom prodaje. Iako je ovo velika financijska investicija, prilikom kupoprodaje nekretnina znaju se događati prevare, a gubitak nekretnine može prouzročiti velike financijske probleme. Budite sigurni i angažirajte agenciju Pantovčak nekretnine, koja će vam prodaju nekretnine od stresnog i dugotrajnog posla, pretvoriti u jednostavno i brzo dobivene novce.